Garantie & Klachten
Garantie en Klachtenprocedure
Bij Nieuwe Steigers willen we ervoor zorgen dat u tevreden bent met de producten en diensten die u bij ons hebt gekocht. Daarom bieden we garantie op onze producten en hebben we een klachtenprocedure om eventuele zorgen op te lossen. Hier is wat u moet weten:
Garantie
Wij staan achter de kwaliteit van onze producten en streven ernaar defecten of gebreken te voorkomen. Als u een probleem ondervindt met een product dat u bij ons heeft gekocht, neem dan contact met ons op. Ons garantiebeleid varieert per product en kan details bevatten zoals de garantieperiode en dekking. Zorg ervoor dat u de garantievoorwaarden controleert die specifiek zijn voor het product dat u hebt aangeschaft.
Klachtenprocedure
Als u een klacht heeft over een product of onze dienstverlening, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We zullen ons best doen om het probleem snel en naar uw tevredenheid op te lossen. Hier is hoe u contact met ons kunt opnemen:
- E-mail: info@nieuwe-steiger.nl
- Telefoon: +31 6 83 558 394
Online Dispute Resolution (ODR)
In overeenstemming met de EU-regelgeving willen we u ook informeren over het Online Dispute Resolution (ODR)-platform. Dit platform is opgezet om geschillen tussen consumenten en online handelaren op een efficiënte en onpartijdige manier op te lossen. Als u een klacht heeft die niet naar tevredenheid is afgehandeld via onze klachtenprocedure, kunt u overwegen uw klacht in te dienen via het ODR-platform.
U kunt het ODR-platform bereiken via de volgende link: http://ec.europa.eu/odr
We moedigen open communicatie en een constructieve oplossing van geschillen aan en streven ernaar om eventuele problemen naar tevredenheid op te lossen.